Зачекайте
033605

Головний спеціаліст відділу з питань громадянства, паспортизації, реєстрації та еміграції (на період відсутності основного працівника)

Публічне адміністрування/ Державне управління
Управління Державної міграційної служби України в Херсонській області
Відділ з питань громадянства, паспортизації, реєстрації та еміграції

Кваліфікаційні вимоги

1 Освіта - Вища освіта за освітнім ступенем молодший бакалавр, бакалавр.
2 Досвід роботи - Не потребує.
3 Володіння державною мовою - Вільне володіння державною мовою.
4 Володіння іноземною мовою - Не потребує.

Посадові обов’язки

Здійснює моніторинг та контроль за роботою територіальних підрозділів щодо оформлення паспорта громадянина України за категоріями: вперше, у зв’язку зі зміною прізвища у зв’язку з непридатністю до користування, по досягненню 25-, 45-річного віку, на заміну втраченого, за результатами встановлення особи, набуття громадянства України, на підставі паспорта громадянина колишнього СРСР.
Щомісячно узагальнює інформацію та звітує керівництву.
Здійснює моніторинг та контроль за роботою територіальних підрозділів щодо вклеювання фотокарток по досягненню 25-, 45-річного віку до паспорта громадянина України.
Забезпечує щоквартально формування кейсу проблемних питань щодо оформлення паспорта громадянина України у формі картки.
Виконує роботу з розгляду звернень громадян, депутатських запитів і звернень, запитів консульських установ України за кордоном, інших установ по напрямках діяльності відділу та прийняття по них рішень, здійснює особистий прийом громадян, розглядає листи, заяви та скарги з питань, які належать до компетенції служби. Проводить перевірки скарг і заяв громадян, надає їм відповідні роз’яснення.
Виконує роботу із розгляду запитів територіальних органів ДМС.
Забезпечує складання та виконання плану проведення семінарських занять з працівниками територіальних підрозділів.
Щомісячно узагальнює статистичні звіти територіальних підрозділів за встановленими формами (АП_4, АП_5) та надсилає їх до ДМС України.
Відповідає за взаємодію територіальних підрозділів УДМС з органами реєстрації, здійснює їх перевірки щодо дотримання вимог законодавства України під час здійснення реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання фізичних осіб.
Забезпечує узагальнення інформації з територіальних підрозділів за результатами звірки надходження коштів за надані адміністративні послуги з питань паспортної роботи.
Здійснює перевірку щодо померлих осіб, паспортні документи яких не здані у зв’язку з реєстрацією смерті.
Здійснює контроль за дотриманням територіальними підрозділами законодавства України в частині оформлення та видачі паспорта громадянина України осіб, які не можуть пересуватися у зв’язку з тривалим розладом здоров’я, та осіб, які перебувають на тривалому стаціонарному лікування в закладах МОЗ закритого типу.
Веде контрольно-наглядові справи за напрямками службової діяльності.
Виконує рішення нарад УДМС, про що проставляє відмітки у відповідних протоколах.
Надає методичну та практичну допомогу керівникам та працівникам територіальних підрозділів міграційної служби з питань паспортної роботи.
Здійснює виїзди у службові відрядження до територіальних підрозділів, в який є куратором, з метою перевірки службової діяльності та надання практичної допомоги, за результатами яких складає довідки та надає їх на розгляд та погодження керівництву Відділу та УДМС.
Бере участь у підготовці семінарів, оперативних нарад з питань паспортної роботи, громадянства та реєстрації фізичних осіб.
Виконує інші доручення заступника начальника Управління - начальника Відділу УДМС та начальника УДМС, в тому числі щодо організації контролю за діяльністю територіальних підрозділів УДМС.

Оголошення про добір

Завантажити файл

Наказ/розпорядження про проведення добору

Завантажити файл

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

На період відсутності основного працівника

Умови оплати праці

Відповідно до ЗУ “Про державну службу” від 10 грудня 2015 року № 889-VIII та постанови КМУ від 18 січня 2017 р. № 15 “Питання оплати праці працівників державних органів”. Посадовий оклад згідно з штатним розписом – 5110,00 грн.

Рівень заробітної плати

5110 грн.

Категорія посади

В

Статус вакансії

Закрита

Результат добору

Результат добору
73036, ХЕРСОНСЬКА ОБЛАСТЬ обл., м. Херсон, вул. Перекопська, 168


Масловська Марина Костянтинівна
+38-(066)-897-3055
ks_hr@dmsu.gov.ua

26.11.2019
11.12.2019
26.11.2019

В обрані

Що необхідно знати для подачі документів?

Детальніше

Тестова експлуатація