Зачекайте
1.32. Волинь

Провідний спеціаліст відділу державної реєстрації актів цивільного стану у місті Луцьку

Право / Правознавство
Західне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Львів)
Відділ державної реєстрації актів цивільного стану у місті Луцьку

Кваліфікаційні вимоги

Освіта ступінь вищої освіти не нижче бакалавра, молодшого бакалавра за спеціальністю «Право», «Міжнародне право»
Досвід роботи Не потребує
Володіння державною мовою вільне володіння державною мовою

Посадові обов’язки

- Вносити до Державного реєстру актів цивільного стану громадян відомості про народження фізичної особи та її походження, шлюб, розірвання шлюбу, зміну імені, смерть; а також відомості про усиновлення, позбавлення та поновлення батьківських прав на підставі відповідного рішення суду;
- Надавати органам ведення Державного реєстру виборців відомості в порядку, передбаченому Законом України «Про Державний реєстр виборців»;
- Забезпечувати належне ведення діловодства Відділу;
- Щомісяця, але не пізніше 10 числа місяця, що настає за звітним, направляти органам соціального захисту населення - повідомлення про громадян, які померли, для зняття з обліку в Єдиному державному автоматизованому реєстрі осіб, які мають право на пільги;
- Протягом десяти робочих днів з дня державної реєстрації смерті особи подавати відповідні відомості територіальним органам Пенсійного фонду України. У разі смерті дитини протягом 10 днів після державної реєстрації смерті дитини направляти органу соціального захисту населення за місцем державної реєстрації повідомлення про померлих дітей;
- Подавати відомості у міський військовий комісаріат про зміну призовниками та військовозобов’язаними прізвища, власного імені, по батькові при державній реєстрації зміни імені, шлюбу, розірвання шлюбу та при визнанні батьківства відносно даних громадян, а також про їх смерть. Подавати за списком паспорти, паспортні документи, а також військово – облікові документи та пільгові посвідчення померлих осіб до державних міграційних служб та військових комісаріатів;
- Виконувати заяви громадян про повторну видачу свідоцтв та довідкових витягів з Державного реєстру актів цивільного стану громадян у порядку, передбаченому чинним законодавством України;
- Розглядати звернення та інформаційні запити громадян, а також запити установ та організацій з питань, що належать до компетенції Відділу;
- Готувати матеріали про зміну імені фізичних осіб – громадян України та про внесення змін, доповнень до актових записів цивільного стану, поновлення втрачених записів;
- Виконувати інші завдання та розпорядження начальника Відділу.

Детальний опис вакансії (умови конкурсу)

Завантажити файл

Наказ/розпорядження про проведення конкурсу

Завантажити файл

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

Безстроково

Умови оплати праці

- Вносити до Державного реєстру актів цивільного стану громадян відомості про народження фізичної особи та її походження, шлюб, розірвання шлюбу, зміну імені, смерть; а також відомості про усиновлення, позбавлення та поновлення батьківських прав на підставі відповідного рішення суду;
- Надавати органам ведення Державного реєстру виборців відомості в порядку, передбаченому Законом України «Про Державний реєстр виборців»;
- Забезпечувати належне ведення діловодства Відділу;
- Щомісяця, але не пізніше 10 числа місяця, що настає за звітним, направляти органам соціального захисту населення - повідомлення про громадян, які померли, для зняття з обліку в Єдиному державному автоматизованому реєстрі осіб, які мають право на пільги;
- Протягом десяти робочих днів з дня державної реєстрації смерті особи подавати відповідні відомості територіальним органам Пенсійного фонду України. У разі смерті дитини протягом 10 днів після державної реєстрації смерті дитини направляти органу соціального захисту населення за місцем державної реєстрації повідомлення про померлих дітей;
- Подавати відомості у міський військовий комісаріат про зміну призовниками та військовозобов’язаними прізвища, власного імені, по батькові при державній реєстрації зміни імені, шлюбу, розірвання шлюбу та при визнанні батьківства відносно даних громадян, а також про їх смерть. Подавати за списком паспорти, паспортні документи, а також військово – облікові документи та пільгові посвідчення померлих осіб до державних міграційних служб та військових комісаріатів;
- Виконувати заяви громадян про повторну видачу свідоцтв та довідкових витягів з Державного реєстру актів цивільного стану громадян у порядку, передбаченому чинним законодавством України;
- Розглядати звернення та інформаційні запити громадян, а також запити установ та організацій з питань, що належать до компетенції Відділу;
- Готувати матеріали про зміну імені фізичних осіб – громадян України та про внесення змін, доповнень до актових записів цивільного стану, поновлення втрачених записів;
- Виконувати інші завдання та розпорядження начальника Відділу.

Рівень заробітної плати

4670 - 4670 грн.

Категорія посади

В

Статус вакансії

Закрита

Результат конкурсу

Результат конкурсу
42026, ВОЛИНСЬКА ОБЛАСТЬ обл., ЛУЦЬК, пр. Соборності, 18


Горак Зеновія Ярославівна
+38-(032)-255-5566
lvivkadru@gmail.com

09.09.2021 09:00
м. Луцьк, вул. Володимирська, 1 (І поверх) конференц-зал (проведення тестування за фізичної присутності кандидатів)
02.08.2021
31.08.2021
15.09.2021


В обрані

Що необхідно знати для подачі документів?

Детальніше

Тестова експлуатація