Зачекайте
ДЗР187К

Головний спеціаліст відділу документообігу та контролю

Публічне адміністрування/ Державне управління
Департамент земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Відділ документообігу та контролю

Кваліфікаційні вимоги

Освіта вища не нижче бакалавра, або молодшого бакалавра
Досвід роботи- не обов’язково
Вільне володіння державною мовою

Посадові обов’язки

Головний спеціаліст відділу документообігу та контролю зобовязаний:
1. Здійснювати облік кореспонденції, яка надходить до Департаменту в електронній чи паперовій формі через систему електронного документообігу «АСКОД», її первинне опрацювання, реєстрацію та передачу на розгляд керівництву Департаменту для визначення безпосередніх виконавців та накладання резолюції.
2. Забезпечувати дотримання єдиного порядку документування управлінської діяльності Департаменту незалежно від форми створення документів.
3. Здійсненювати своєчасне доведення документів до безпосередніх виконавців через електронну систему документообігу «АСКОД»
4. Здійсненювати реєстрацію та відправку вихідної кореспонденції Департаменту.
5. Визначати контрольні строки розгляду звернень громадян, інформаційних, депутатських, адвокатських запитів, листів та запитів правоохоронних та інших органів відповідно до вимог законодавства України.
6. Проводити аналіз звернень громадян, результатів їх розгляду згідно з вимогами Закону України «Про звернення громадян» Указу Президента від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права громадян на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» в межах компетенції Відділу, інформування керівництва про стан роботи із зверненнями.
7. Надавати методичну допомогу працівникам Департаменту в роботі електронної системи документообігу «АСКОД».
8. Розглядати та брати участь у розгляді запитів та звернень органів державної влади, органів місцевого самоврядування, контролюючих та правоохоронних органів, громадських об’єднань, народних депутатів та депутатів місцевих рад, адвокатів, фізичних осіб, юридичних та фізичних осіб-підприємців з питань, віднесених до компетенції Відділу.
9. Здійснювати підготовку та погодження, а також участь у підготовці та погодженні проектів нормативно-правових актів, що стосуються компетенції сектору, підготовка та участь у підготовці матеріалів для здійснення претензійно-позовної роботи та виконання судових рішень в межах компетенції Відділу.
10. Здійснювати підготовку та участь у підготовці для відділу організаційного забезпечення Департаменту інформації та документів, що підлягають оприлюдненню на веб-порталі Департаменту.


Детальний опис вакансії (умови конкурсу)

Завантажити файл

Наказ/розпорядження про проведення конкурсу

Завантажити файл

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

Безстроково: Строк призначення особи, яка досягла 65-річного віку, становить один рік з правом повторного призначення без обов’язкового проведення конкурсу щороку

Умови оплати праці

- посадовий оклад відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 «Про умови оплати праці працівників державних органів» (в редакції постанови Кабінету Міністрів України № 16 від 15 січня 2020 р.), інші виплати відповідно до штатного розпису;
- надбавка до посадового окладу за ранг;
- інші надбавки, доплати та премії відповідно до статті 50, 52 Закону України «Про державну службу».

Рівень заробітної плати

5500 грн.

Категорія посади

В

Статус вакансії

Закрита

Результат конкурсу

Результат конкурсу
01601, М.КИЇВ, м. Київ, вул. Хрещитик, 32-а


Коваленко Яна Василівна
+38-(044)-202-7989
yana.kovalenko@kyivland.gov.ua

23.07.2021 10:00
Тестування 23 липня 2021 року о 10:00 Проведення тестування дистанційно, шляхом використання кандидатом комп’ютерної техніки та підключення через особистий кабінет на Єдиному порталі вакансій державної служби. Співбесіда - м. Київ, вул. Хрещатик, 32-а (за фізичної присутності кандидатів) Про дату та час проведення співбесіди кандидатів буде повідомлено додатково.
15.07.2021
22.07.2021
18.08.2021


В обрані

Що необхідно знати для подачі документів?

Детальніше

Тестова експлуатація