Зачекайте
62РівнеДРАЦС

Заступник начальника Рівненського відділу державної реєстрації актів цивільного стану у Рівненському районі Рівненської області

Право / Правознавство
Західне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Львів)
Рівненський відділ державної реєстрації актів цивільного стану у Рівненському районі Рівненської області

Кваліфікаційні вимоги

Освіта Вища освіта за освітнім ступенем спеціаліста, магістра. Спеціальність: «Правознавство», «Міжнародне право»
Досвід роботи досвід роботи на посадах державної служби категорій «Б» чи «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років
Володіння державною мовою вільне володіння державною мовою

Посадові обов’язки

Проведення державної реєстрації актів цивільного стану відповідно до вимог чинного законодавства:
- проведення державної реєстрації народження, смерті, шлюбу, розірвання шлюбу та зміни імені відповідно до вимог чинного законодавства;
- внесення до Державного реєстру актів цивільного стану громадян відомостей про народження фізичної особи та її походження, усиновлення, позбавлення та поновлення батьківських прав, шлюб, розірвання шлюбу, зміну імені, смерть, а також про внесення змін, доповнень, поновлення та анулювання актових записів цивільного стану відповідно до Порядку ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22.08.2007 року № 1064 (зі змінами);
видача повторних свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану, витягів з Державного реєстру актів цивільного стану громадян у порядку, передбаченому чинним законодавством України.
- Відповідає за ведення в установленому порядку облік книг державної реєстрації актів цивільного стану і метричних книг.
- Відповідає за стан діловодства за зверненнями громадян відповідно до Закону України «Про звернення громадян», контролює своєчасний та якісний розгляд працівниками відділу державної реєстрації актів цивільного стану звернень органів виконавчої влади, громадських об’єднань, підприємств, установ, організацій, громадян.
- Відповідає за правильну організацію і ведення діловодства, збереженням документів у відповідності з чинним законодавством.
- Відповідає щодо питань доступу запитувачів до публічної інформації відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації», надає в установленому порядку інформацію за запитами на публічну інформацію, а також за запитами адвокатів, аналізує стан цієї роботи.
- Розробляє номенклатуру справ, щороку аналізує, перевіряє номенклатуру відділу, погоджує з ЕПК архівної установи, щороку складає підсумковий запис про категорії і якість справ заведених у відділі.
Координація роботи Відділу щодо:
- надання відповідно до законодавства платних послуг, а також ведення їх обліку;
- своєчасного подання до органу ведення Державного реєстру виборців відомостей, передбачених Законом України «Про Державний реєстр виборців»;
- приймання для проставлення апостиля офіційні документи, що видаються органами юстиції та судами, а також документи, що оформляються нотаріусами України, та видає їх з проставленим апостилем;
- належного прийому документів, необхідних для реєстрації місця проживання новонародженої дитини;
- своєчасного прийому документів, необхідних для проведення державної реєстрації народження дитини, реєстрації місця проживання новонароджених та видачі відповідних документів, безпосередньо у закладах охорони здоров’я, де приймаються пологи;
- щодо розгляду заяв та звернень, поданих через веб-портал «Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану»;
- виконання міжнародних договорів про правову допомогу та правові відносини у цивільних та сімейних справах, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, в частині витребування документів про державну реєстрацію актів цивільного стану та виконання прохань про надання правової допомоги з питань, які належать до компетенції органів державної реєстрації актів цивільного стану.

Детальний опис вакансії (умови конкурсу)

Завантажити файл

Наказ/розпорядження про проведення конкурсу

Завантажити файл

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

Безстроково Строк призначення особи, яка досягла 65-річного віку, становить один рік з правом повторного призначення без обов’язкового проведення конкурсу щороку

Умови оплати праці

посадовий оклад – 5 950,00 грн;
надбавки, доплати, премії та компенсації відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу»;
надбавка до посадового окладу за ранг державного службовця відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів» (зі змінами);

Рівень заробітної плати

5950 - 5950 грн.

Категорія посади

Б

Статус вакансії

Опублікована
33013, РІВНЕНСЬКА ОБЛАСТЬ обл., РІВНЕ, проспект Миру, 14


Горак Зеновія Ярославівна
+38-(032)-235-0290
lvivkadru@gmail.com

16.06.2021 09:00
м. Рівне, вул. Замкова, 29, 4 поверх, актова зала об 09-00 годині 16 червня 2021 року м. Рівне, вул. Замкова, 29, 4 поверх, актова зала (проведення тестування за фізичної присутності кандидатів) м. Рівне, вул. Замкова, 29, 4 поверх, актова зала (проведення співбесіди за фізичної присутності кандидатів)
08.06.2021
14.06.2021


Що необхідно знати для подачі документів?

Детальніше

Тестова експлуатація