Зачекайте
41pracydnepr2021

заступник начальника відділу бухгалтерського обліку та фінансово-господарського забезпечення

Фінанси
Головне управління Держпраці у Дніпропетровській області
Відділ бухгалтерського обліку та фінансово-господарського забезпечення

Кваліфікаційні вимоги

Вища освіта за освітнім ступенем не нижче магістра
Досвід роботи на посадах державної служби категорій «Б» чи «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років
Вільне володіння державною мовою

Посадові обов’язки

Бере участь у роботі відділу та забезпечує виконання покладених на нього завдань. Забезпечує контроль за повнотою відображення в обліку усіх господарських операцій та забезпечує підготовку документів, регістрів, звітності для збереження їх протягом встановленого терміну.
Здійснює поточний контроль за цільовим і раціональним використанням бюджетних коштів, забезпечуючи ведення бухгалтерського обліку відповідно до НП(С)БО в державному секторі, інших нормативно-правових актів щодо ведення бухгалтерського обліку та звітності.
Організовує та контролює проведення процедур публічних закупівель в електронній системі ProZorro, здійснює контроль за підготовкою та оприлюдненням на веб-порталі Уповноваженого органу: річного плану закупівель (додатку до річного плану закупівель), змін до нього, інших необхідних звітів. Забезпечує дотримання принципів публічних закупівель. Перевіряє господарські угоди.
Забезпечує своєчасне, повне та достовірне відображення первинних документів для обліку розрахунків з різними підприємствами, установами та організаціями; своєчасне відображення на рахунках бухгалтерського обліку операцій, зв’язаних з їх рухом.
Бере участь у складанні детальних розрахунків та пропозицій до проекту Державного бюджету.
Самостійно, достовірно, в повному обсязі узагальнює інформації про рух основних засобів, інших необоротних матеріальних активів з додержанням єдиних методологічних засад бухгалтерського обліку та технології оброблення даних.
Організовує та бере участь у проведенні інвентаризації активів та зобов’язань, оформленні матеріалів, пов’язаних з нестачею та відшкодуванням втрат від нестачі, крадіжки і псування активів підприємства, у вибіркових перевірках з метою контролю залишків товарно-матеріальних цінностей. Здійснює поточний контроль за дотриманням вимог законодавства щодо списання (вибуття) оборотних та необоротних активів, запасів
Подає начальнику відділу-головному бухгалтеру пропозиції щодо: внесення змін до Порядку про впорядкування використання легкових автомобілів, Положення про уповноважених осіб, відповідальних за організацію та проведення процедур публічних закупівель; технології оброблення облікових даних; створення умов для належного збереження майна, цільового і ефективного використання фінансових, матеріальних (нематеріальних), інформаційних та трудових ресурсів.

Детальний опис вакансії (умови конкурсу)

Завантажити файл

Наказ/розпорядження про проведення конкурсу

Завантажити файл

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

Безстрокова

Умови оплати праці

Посадовий оклад – 6700 грн
надбавки, доплати, премії та компенсації відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу»,
надбавка до посадового окладу за ранг державного службовця відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 №15 «Питання оплати праці працівників державних органів» (із змінами)

Рівень заробітної плати

6700 грн.

Категорія посади

Б

Статус вакансії

Закрита

Результат конкурсу

Результат конкурсу
49107, ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСТЬ обл., ДНІПРО, ШЕВЧЕНКІВСЬКИЙ, вул. Казакова, буд. 1Д


Велика Аліса Іллівна
+38-(056)-722-2939
viddilpersonaludp@gmail.com

08.04.2021 09:30
м. Дніпро, вул. Казакова, 1Д (проведення тестування за фізичної присутності кандидатів) м. Дніпро, вул. Казакова, 1Д (проведення співбесіди за фізичної присутності кандидатів)
26.03.2021
02.04.2021
19.04.2021


В обрані

Що необхідно знати для подачі документів?

Детальніше

Тестова експлуатація