28-2021до
Головний спеціаліст відділу обробки звернень громадян
Соціальна сфера

Головне управління Пенсійного фонду України у Київській області
Управління адміністративного забезпечення
Відділ обробки звернень громадян
Управління адміністративного забезпечення
Відділ обробки звернень громадян
Кваліфікаційні вимоги
1. Освіта вища освіта за освітнім ступенем не нижче бакалавра, молодшого бакалавра2. Досвід роботи необов’язковий
3. Володіння державною мовою вільне володіння державною мовою
4. Володіння іноземною мовою не обов’язкове
Посадові обов’язки
Адреса робочого місця:м. Київ, вул. Ярославська, 40
- Забезпечує в установленому порядку реєстрацію звернень громадян, здійснює їх попередній розгляд, надсилає за належністю звернення громадян, в яких порушені питання, що належать до компетенції головного управління, повертає відповідно до порядку звернення, оформлені без дотримання вимог, встановлених Законом України «Про звернення громадян».
- Роз’яснює громадянам, які виявили бажання звернутися (або звернулись) на особистий прийом до головного управління, про порядок розгляду питань, надає допомогу в оформленні письмових звернень.
- Організовує проведення особистого прийому громадян начальником головного управління, його заступниками, керівниками структурних підрозділів та спеціалістами головного управління.
- Забезпечує в межах своїх повноважень додержання вимог законодавства про інформацію, захист інформації з обмеженим доступом відповідно до режиму її обробки.
- Разом з іншими структурними підрозділами головного управління забезпечує виконання вимог законодавства про запобігання корупції.
- Виконує доручення начальника Головного управління, начальника управління адміністративного забезпечення, начальника відділу.