0099621
заступник начальника відділу
Соціальна сфера

Головне управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області
управління адміністративного забезпечення
відділ обробки звернень громадян
управління адміністративного забезпечення
відділ обробки звернень громадян
Кваліфікаційні вимоги
Освіта: вища освіта за освітнім ступенем не нижче магістраДосвід роботи: досвід роботи на посадах державної служби категорій «Б» чи «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років
Володіння державною мовою: вільне володіння державною мовою
Посадові обов’язки
Виконує наступні обов’язки:1) забезпечує контроль за дотриманням у структурному підрозділі законів України «Про звернення громадян» та «Про доступ до публічної інформації»;
2) забезпечує організацію в установленому порядку реєстрації звернень громадян, здійснення їх попереднього розгляду, надсилання за належністю звернень громадян, в яких порушені питання, що не належать до компетенції Головного управління, повернення у встановленому порядку звернень, оформлених без дотримання вимог, встановлених Законом України «Про звернення громадян»;
3) здійснює методичне керівництво та контроль за додержанням працівниками Головного управління вимог Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаних громад, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 року № 348;
4) проводить статистичну та аналітичну роботу щодо кількості та якості звернень громадян у Головному управлінні, узагальнює, аналізує і готує керівництву інформаційні та аналітичні матеріали;
5) організовує та аналізує роботу зі зверненнями громадян, проведення особистого прийому громадян та факти порушення виконавської дисципліни;
6) організовує роз’яснювальну роботу серед громадян щодо їх прав та порядку звернення на особистий прийом до Головного управління для отримання консультацій з питань пенсійного забезпечення;
7) організовує проведення особистого прийому громадян начальником Головного управління, його заступниками, керівниками структурних підрозділів Головного управління, веде відповідний їх облік;
8) складає графіки особистих і виїзних прийомів громадян начальника Головного управління та його заступників, контролює їх організацію та веде відповідний облік;
9) здійснює організаційне забезпечення роботи постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при начальнику Головного управління;
10) здійснює аналіз пропозицій, заяв і скарг громадян, що надійшли до Головного управління, вивчає причини, які породжують скарги, готує і подає на розгляд начальнику управління та відділу аналітичні матеріали;
11) організує роботу щодо обробки даних в базах персональних даних звернень громадян та запитів на публічну інформацію, забезпечення захисту вказаних персональних даних при їх обробці;
12) забезпечує прийом, попередній розгляд, реєстрацію, контроль термінів надання відповідей запитів на публічну інформацію;
13) готує накази Головного управління відповідно до напрямів діяльності управління та контролює їх виконання;
14) бере участь у розгляді звернень, заяв та скарг громадян, підприємств, установ та організацій, організовує проведення нарад, семінарів та інших навчальних заходів з працівниками Головного управління з питань, що належать до компетенції Управління.
Оголошення про добір
Завантажити файлНаказ/розпорядження про проведення добору
Завантажити файлІнформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду
на період дії карантину, установленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої корона вірусом SARS-CoV-2, до дня визначення суб’єктом призначення переможця за результатами конкурсного відбору на цю посаду відповідно до законодавства, але не більше двох місяців після відміни карантинуУмови оплати праці
посадовий оклад – 6700 грн;надбавки, доплати, премії та компенсації відповідно до статті 52 Закону України “Про державну службу”;
надбавка до посадового окладу за ранг відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року № 15 “Питання оплати праці працівників державних органів” (зі змінами).