Зачекайте
12012021140

Головний державний ревізор-інспектор відділу перевірок спеціальних операцій з питань ПДВ управління спеціального аудиту

Фінанси
Головне управління ДПС у м. Києві
Управління спеціального аудиту
Відділ перевірок спеціальних операцій з питань ПДВ

Кваліфікаційні вимоги

Освіта - вища, ступінь освіти не нижче молодшого бакалавра або бакалавр
Досвід роботи - не потребує;
Володіння державною мовою - Вільне володіння державною мовою;
Володіння іноземною мовою - Не потребує.

Посадові обов’язки

1. Аналіз фінансово-господарської діяльності платника податків за показниками податкової і фінансової звітності, зовнішньоекономічними операціями та внесення пропозицій щодо доцільності проведення документальних перевірок платників податків, надання пропозицій щодо визначення ризиків несплати податків для відбору платників податків до документальних планових перевірок.
2. Підготовка за дорученням керівництва Головного управління ДПС у м. Києві аналітичних та інформаційних матеріалів у межах компетенції. Організація виконання завдань та доручень керівництва Головного управління ДПС у м. Києві з питань, що належать до компетенції структурного підрозділу.
3. Організація та проведення документальних (виїзних/невиїзних, планових/позапланових), зустрічних перевірок юридичних осіб з питань дотримання податкового та валютного законодавства, правильності обчислення, повноти і своєчасності сплати до бюджету податків, зборів та інших обов’язкових платежів, складання протоколів про адміністративні правопорушення стосовно посадових осіб платників податків – юридичних осіб, платників податків – фізичних осіб у випадках, передбачених Кодексом України про адміністративні правопорушення за результатами документальних перевірок, винесенням (винесення у разі необхідності), постанов у межах компетенції, у межах компетенції, застосування штрафних (фінансових) санкцій .
4. Формування документів у справи, підготовка супровідних (описи або акти) документів до передачі на архівне зберігання або знищення. Використання інформаційних, телекомунікаційних та інформаційно-телекомунікаційних систем ДПС для отримання інформації, необхідної для виконання функціональних обов’язків. У межах компетенції, здійснення в АІС «Управління документами» реєстрації, обліку, розсилки власних документів. Ведення обліку документів, забезпечення їх зберігання, оперативного пошуку, доставки та надання інформації щодо них.
5. Документування результатів перевірки на кожному етапі її проведення, у т.ч. за допомогою підсистеми „Паспорт перевірки” ІТС „Податковий блок”, з метою формування оперативних звітних показників.
6. Виявлення та аналіз порушень податкового законодавства щодо використання суб’єктами господарювання схем і механізмів збільшення витрат, податкового кредиту з ПДВ, утворення збитковості/малоприбутковості, заниження доходу/податкових зобов’язань з ПДВ, виявлених у ході документальних перевірок. Узагальнення цих матеріалів, підготовка та надання до ДПС.
7. Направлення матеріалів документальних перевірок до слідчого управління фінансових розслідувань Головного управління ДПС у м. Києві для розгляду їх на предмет наявності ознак кримінальних правопорушень, проведення документальних перевірок після отримання судового рішення суду (слідчого судді) про призначення перевірки, винесеного ними відповідно до закону.
8. Участь, у разі необхідності, у межах компетенції у супроводженні судових справ та у судових засіданнях, підготовка необхідних документів. Участь у частині надання висновків під час проведення процедури адміністративного оскарження.
9. Взаємодія у межах компетенції із структурними підрозділами Головного управління ДПС у м. Києві та іншими територіальними органами ДПС; організація взаємодії з відповідними територіальними органами центральних органів виконавчої влади (далі – ЦОВВ), місцевими держадміністраціями, органами місцевого самоврядування.
10. Дотримання Правил етичної поведінки в органах Державної податкової служби та вимог антикорупційного законодавства.

Оголошення про добір

Завантажити файл

Наказ/розпорядження про проведення добору

Завантажити файл

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

На період дії карантину, установленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, та до дня визначення суб’єктом призначення або керівником державної служби переможця за результатами конкурсного відбору відповідно до законодавства.

Умови оплати праці

Надбавка за вислугу років, надбавка за ранг державного службовця, надбавка за інтенсивність праці (Закон України
від 10 грудня 2015 року № 889-VIII «Про державну службу», постанова Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року
№ 15 «Питання оплати праці працівників державних органів»
(із змінами і доповненнями).
За результатами роботи та за наявності достатнього фонду оплати праці – премія.

Рівень заробітної плати

5500 грн.

Категорія посади

В

Статус вакансії

Опублікована
4116_, М.КИЇВ, вул. Шолуденка 33/19


Ткач Юлія Станіславівна
+38-(044)-236-2869
kiev.personal@tax.gov.ua

12.01.2021
14.01.2021
11.01.2021

В обрані

Що необхідно знати для подачі документів?

Детальніше

Тестова експлуатація