Зачекайте
12012021139

Головний державний ревізор-інспектор відділу перевірок з реорганізації юридичних осіб управління податкового аудиту окремих об’єктів та категорій платників

Фінанси
Головне управління ДПС у м. Києві
Управління податкового аудиту окремих об’єктів та категорій платників
Відділ перевірок з реорганізації юридичних осіб

Кваліфікаційні вимоги

Освіта - вища, ступінь освіти не нижче молодшого бакалавра або бакалавр
Досвід роботи - не потребує;
Володіння державною мовою - Вільне володіння державною мовою;
Володіння іноземною мовою - Не потребує.

Посадові обов’язки

Здійснення аналізу фінансово-господарської діяльності платника податків за показниками податкової і фінансової звітності, зовнішньоекономічними операціями та внесення пропозицій щодо доцільності/недоцільності проведення документальних перевірок платників податків.
2. Організація та проведення документальних (виїзних/невиїзних, планових/позапланових), зустрічних перевірок юридичних осіб з питань дотримання податкового та валютного законодавства, правильності обчислення, повноти і своєчасності сплати до бюджету податків, зборів та інших обов’язкових платежів.
3. Складання протоколів про адміністративні правопорушення стосовно посадових осіб платників податків – юридичних осіб, платників податків – фізичних осіб у випадках, передбачених Кодексом України про адміністративні правопорушення за результатами документальних перевірок, винесенням (винесення у разі необхідності), постанов у межах компетенції, у межах компетенції, застосування штрафних (фінансових) санкцій.
4. Документування результатів перевірок на кожному етапі їх проведення, у т.ч. за допомогою підсистеми «Паспорт перевірки» ІС «Податковий блок», з метою формування оперативних звітних показників. Своєчасне внесення до інформаційної системи ДПС даних за результатами проведених заходів, пов’язаних з припиненням (ліквідацією, реорганізацією, банкрутством).
5. Узагальнення, аналіз та систематизація результатів документальних перевірок, інформації про схеми мінімізації, порушення податкового та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на органи ДПС, визначення ефективності контрольно-перевірочної роботи та внесення до ДПС пропозицій щодо її поліпшення.
6. Направлення матеріалів документальних перевірок до слідчого управління фінансових розслідувань Головного управління ДФС у м. Києві для розгляду їх на предмет наявності ознак кримінальних правопорушень.
7. Забезпечення своєчасного проведення заходів та процедур, пов’язаних з припиненням (ліквідацією, реорганізацією, банкрутством) платників податків, взаємодія у межах компетенції із структурними підрозділами Головного управління ДПС у м. Києві та іншими територіальними органами ДПС; організація взаємодії з відповідними територіальними органами центральних органів виконавчої влади (далі – ЦОВВ), місцевими держадміністраціями, органами місцевого самоврядування.
8. Супроводження матеріалів перевірки, у разі необхідності, під час проведення процедури адміністративного оскарження; участь в частині надання висновків під час проведення процедури адміністративного оскарження; участь, у разі необхідності, у супроводженні судових справ та у судових засіданнях, підготовка необхідних документів; вивчення та аналіз, у разі необхідності, судової практики відповідно до функціональних повноважень структурного підрозділу.
9. Підготовка за дорученням керівництва Головного управління ДПС у м. Києві аналітичних та інформаційних матеріалів у межах компетенції.
10. Дотримання Правил етичної поведінки в органах Державної податкової служби та вимог антикорупційного законодавства.

Оголошення про добір

Завантажити файл

Наказ/розпорядження про проведення добору

Завантажити файл

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

На період дії карантину, установленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, та до дня визначення суб’єктом призначення або керівником державної служби переможця за результатами конкурсного відбору відповідно до законодавства.

Умови оплати праці

Надбавка за вислугу років, надбавка за ранг державного службовця, надбавка за інтенсивність праці (Закон України
від 10 грудня 2015 року № 889-VIII «Про державну службу», постанова Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року
№ 15 «Питання оплати праці працівників державних органів»
(із змінами і доповненнями).
За результатами роботи та за наявності достатнього фонду оплати праці – премія.

Рівень заробітної плати

5500 грн.

Категорія посади

В

Статус вакансії

Закрита

Результат добору

Результат добору
4116_, М.КИЇВ, вул. Шолуденка 33/19


Ткач Юлія Станіславівна
+38-(044)-236-2869
kiev.personal@tax.gov.ua

12.01.2021
14.01.2021
22.01.2021
11.01.2021

В обрані

Що необхідно знати для подачі документів?

Детальніше

Тестова експлуатація