Зачекайте
СЗ 10000000255

начальник організаційно-аналітичного відділу

Соціальна сфера
Управління соціального захисту населення Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
організаційно-аналітичний відділ

Кваліфікаційні вимоги

Ступень вищої освіти не нижче магістра, за юридичним спрямуванням.
Досвід роботи на посадах державної служби категорій «Б» чи «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше одного року.
Вільне володіння державною мовою.

Посадові обов’язки

1. Керівництво та організація роботи відділу:
- забезпечення виконання завдань і функцій, покладених на відділ;
- забезпечення виконання плану роботи відділу та плану роботи управління соціального захисту населення Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації з питань, що стосуються роботи відділу;
- розподіл обов’язків між працівниками відділу;
- здійснення моніторингу та контролю за виконанням працівниками відділу посадових обов’язків, наданих їх завдань та доручень, правил внутрішнього службового розпорядку.
2. Організація роботи та контроль щодо:
- формування перспективних (річних) та оперативних (місячних) планів роботи з основних напрямків роботи управління;
- проведення заходів, нарад, зустрічей за участю начальника управління та одержання від структурних підрозділів управління матеріалів, необхідних для підготовки питань, що вносяться на розгляд колегій, нарад, постійно діючих комісій і проводяться за участю начальника управління;
- ефективної взаємодії управління з іншими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями, що відносяться до компетенції управління та відділу;
- подання інформації про проведені заходи, іншої діяльності в управлінні та підпорядкованих йому закладів до Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації, департаменту соціальної політики виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), інших органів виконавчої влади, установ, організацій.
3. Бере участь у розробці окремих положень комплексних програм (розділів програм), аналітичних матеріалів, комплексних заходів, пропозицій, прогнозів розвитку сфери управління, проектів нормативно-правових актів з питань, що належать до компетенції відділу.
4. Організація розгляду звернень громадян, підприємств, установ та організацій, посадових осіб, запитів та звернень народних депутатів, запитів на інформацію з питань, що належать до компетенції відділу та підготовка проектів відповідей.
5. Здійснення контролю за організацією особистого прийому громадян і розгляду звернень, що надійшли до управління. Доповідає начальнику та про стан роботи із зверненнями громадян в управлінні.
6. Організація розгляду звернень громадян, підприємств, установ та організацій, посадових осіб, запитів та звернень народних депутатів, запитів на інформацію з питань, що належать до компетенції відділу та підготовка проектів відповідей.
7. Організація підготовки експрес-інформації про роботу управління та забезпечення щотижневого подання її до Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації.
8. Проведення аналізу зі структурними підрозділами управління соціально-економічного і суспільно-політичного становища району та внесення начальнику управління пропозицій щодо його поліпшення.
9. Визначення завдань і ключових показників результативності, ефективності та якості службової діяльності працівників відділу, моніторинг їх виконання та проведення оцінювання результатів службової діяльності підпорядкованих працівників. Погодження індивідуальних програм підвищення рівня професійної компетентності державних службовців відділу та проведення моніторингу їх виконання.
10. Забезпечення виконання інших завдань і функцій, які належать до компетенції відділу.

Детальний опис вакансії (умови конкурсу)

Завантажити файл

Наказ/розпорядження про проведення конкурсу

Завантажити файл

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

На період дії карантину, установленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS CoV-2 та до дня визначення керівником державної служби переможця за результатами конкурсного відбору відповідно до законодавства, але не більше двох місяців після відміни карантину

Умови оплати праці

Посадовий оклад – 6100 грн., інші виплати відповідно до ст. 50, 52 Закону України «Про державну службу», постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів»

Рівень заробітної плати

6100 грн.

Категорія посади

Б

Статус вакансії

Закрита

Результат конкурсу

Результат конкурсу
03148, М.КИЇВ, вул. Гната Юри, 14-Б


Кухаренко Вікторія Сергіївна
+38-(044)-405-9268
kadry-upszn@ukr.net

25.01.2022 21:33

08.12.2020
11.12.2020
21.01.2021


В обрані

Що необхідно знати для подачі документів?

Детальніше

Тестова експлуатація