Зачекайте
СЗ100000003536

Начальник відділу автоматизованих систем управління (АСУ)

Соціальна сфера
Управління соціального захисту населення Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
відділ АСУ

Кваліфікаційні вимоги

Ступень вищої освіти не нижче магістра.
Досвід роботи на посадах державної служби категорій «Б» чи «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше одного року.
Бажаний досвід роботи в сфері інформаційних технологій.
Вільне володіння державною мовою.

Посадові обов’язки

1. Керівництво та організація роботи відділу:
˗ забезпечення виконання завдань і функцій, покладених на відділ;
˗ забезпечення виконання плану роботи відділу та плану роботи управління соціального захисту населення Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації з питань, що стосуються роботи відділу;
˗ здійснення моніторингу та контролю за виконанням працівниками відділу посадових обов’язків, правил внутрішнього службового розпорядку;
˗ визначення завдань і ключових показників результативності, ефективності та якості службової діяльності працівників структурного підрозділу, моніторинг їх виконання та проведення оцінювання результатів службової діяльності підпорядкованих працівників;
˗ погодження індивідуальних програм підвищення рівня професійної компетентності працівників структурного підрозділу та здійснення моніторингу за їх виконанням.
2. Забезпечення організації автоматизованих систем управління, безпеки інформації, контроль за роботою користувачів згідно розроблених КСТЗІ – комплексної системи заходів з технічного захисту інформації, нагляд за станом комп’ютерів та іншого технічного обладнання управління.
3. Участь у розробленні проектів розпоряджень та програм, які стосуються компетенції відділу, здійснення їх реалізації.
4. Координація роботи щодо своєчасної відправки електронних справ, призначених та перерахованих різних видів соціальних допомог на ДП «Інформаційно-обчислювальний центр Міністерства соціальної політики України».
5. Організація роботи та контроль за Реєстром отримувачів одноразової грошової допомоги постраждалим особам та внутрішньо переміщеним особам з використанням WEB-технологій.
6. Організація роботи відділу, своєчасне отримання баз даних та оновлення електронних версій програмного забезпечення АСОПД-КОМТЕХ.
7. Організація роботи з документами, що надходять по електронній пошті та Crypto Server, зберігання необхідної інформації для оперативного використання.
8. Організація роботи та контроль за інформаційною системою «Реєстр територіальної громади міста Києва».
9. Організація роботи та підтримка WEB-додатку «Е-послуга «Муніципальна няня» та комплексної послуги «Е-малятко».
10. Організація роботи з документами, що надходять, контроль стану їх виконання, зберігання необхідної інформації для оперативного використання, контроль стану службової та виконавської дисципліни у відділі.

Детальний опис вакансії (умови конкурсу)

Завантажити файл

Наказ/розпорядження про проведення конкурсу

Завантажити файл

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

На період дії карантину, установленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS CoV-2 та до дня визначення керівником державної служби переможця за результатами конкурсного відбору відповідно до законодавства, але не більше двох місяців після відміни карантину

Умови оплати праці

Посадовий оклад – 6100 грн., інші виплати відповідно до ст. 50, 52 Закону України «Про державну службу», постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів»

Рівень заробітної плати

6100 грн.

Категорія посади

Б

Статус вакансії

Закрита

Результат конкурсу

Результат конкурсу
03148, М.КИЇВ, вул. Гната Юри, 14-Б


Кухаренко Вікторія Сергіївна
+38-(044)-405-9268
kadry-upszn@ukr.net

25.01.2022 22:56

25.11.2020
27.11.2020
13.01.2021


В обрані

Що необхідно знати для подачі документів?

Детальніше

Тестова експлуатація