Зачекайте
№СМУМЮ98745612316

Провідний спеціаліст Старобільського районного відділу державної виконавчої служби Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Харків)

Фінанси
Східне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Харків)
Відділи державної виконавчої служби у Луганській області
Старобільський районний відділ державної виконавчої служби

Кваліфікаційні вимоги

1.Освіта
вища освіта за освітнім ступенем не нижче молодшого бакалавра або бакалавра, спеціальність «Менеджмент», «Економіка», «Економіка підприємств», «Бухгалтерський облік», «Менеджмент організацій», «Менеджмент організацій і адміністрування», «Облік та аудит».
2.Досвід роботи
не потребує
3.Володіння державною мовою
вільне володіння державною мовою
4.Володіння іноземною мовою
не потребує

Посадові обов’язки

Здійснювати облік стягнутих з боржника коштів, що надходять на відповідний рахунок відділу в органах Державної казначейської служби України для обліку депозитних сум, у тому числі в іноземній валюті, та виплати зазначених коштів стягувачам.
Вести книги обліку депозитних сум у в автоматизованій системі виконавчого провадження.
Вести звітність за депозитними сумами Відділу та сумами авансових внесків стягувачів.
Невідкладно ознайомлювати начальника та державних виконавців відділу з виписками про надходження та перерахування депозитних сум та сум авансових внесків стягувачів під підпис.
Перераховувати відповідно до розпоряджень державних виконавців кошти з рахунків органів державної виконавчої служби. Перерахування коштів здійснювати на підставі платіжних доручень.
Здійснювати розподіл стягнутих з боржника грошових сум відповідно до порядку, визначеному статтею 45 Закону України “Про виконавче провадження”.
Зараховувати до Державного бюджету України кошти, які внесені на депозитний рахунок Відділу та які не витребувані сторонами виконавчого провадження протягом року з дня їх зарахування на депозитний рахунок.
Щомісячно розшифровувати суми, що залишилися на перше число місяця на спеціальному реєстраційному рахунку з обліку депозитних сум та на окремому небюджетному рахунку ( рахунку для авансових внесків).
Щомісяця після виведення підсумку за залишками на кінець кожного звітного місяця подавати на перевірку та підпис начальнику Відділу книгу обліку депозитних сум та книгу обліку авансових внесків.
Безпосередньо виконувати покладені на нього завдання згідно з Положенням про відділ та планом роботи відділу, а також інші завдання за дорученням начальника відділу.

Оголошення про добір

Завантажити файл

Наказ/розпорядження про проведення добору

Завантажити файл

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

Строкова (на період дії карантину, установленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, та до дня визначення керівником державної служби переможця за результатами конкурсного відбору на цю посаду відповідно до законодавства)

Умови оплати праці

Посадовий оклад – 4 230 грн;
надбавка до посадового окладу за ранг відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів» (зі змінами);
надбавки та доплати (відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу»)

Рівень заробітної плати

4230 - 4230 грн.

Категорія посади

В

Статус вакансії

Опублікована
61002, ХАРКІВСЬКА ОБЛАСТЬ обл., вул. Ярослава Мудрого, 16


Кобзарьова Юлія Андріївна
+38-(064)-524-2119
robota_personal@lg.minjust.gov.ua

29.07.2020
02.08.2020
11.08.2020

В обрані

Що необхідно знати для подачі документів?

Детальніше

Тестова експлуатація