Зачекайте
АГЗ123

Начальник відділу адміністративно-господарського забезпечення

Внутрішні справи
Святошинська районна в місті Києві державна адміністрація
Апарат Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
Відділ адміністративно-господарського забезпечення

Кваліфікаційні вимоги

1. Освіта: вища, ступінь вищої освіти – не нижче магістра.
2. Досвід роботи на посадах державної служби категорій «Б» чи «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності - не менше одного року.
3. Вільне володіння державною мовою
4. Володіння іноземною мовою: не потребує

Посадові обов’язки

1. Керівництво та організація роботи відділу: забезпечення виконання завдань і функцій, покладених на відділ; забезпечення виконання плану роботи відділу та плану роботи Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації з питань, що стосуються роботи відділу; розподіл обов’язків між працівниками відділу; здійснення моніторингу та контролю за виконанням працівниками відділу посадових обов’язків, правил внутрішнього службового розпорядку; забезпечення підвищення рівня професійної компетентності працівників відділу.
2. Забезпечення ефективного і цільового використання відповідних бюджетних коштів. Внесення пропозицій щодо проекту бюджету.
3. Підготовка (участь у підготовці) проектів угод, договорів, протоколів у межах своїх повноважень.
4. Організація та забезпечення поточного та аварійного ремонту систем водо-, тепло-, енергопостачання, планово-застережних ремонтів та профілактичних випробувань енергоустаткування та мереж, у тому числі проведення ремонтних робіт в адмінбудівлі із залученням підрядних організацій. Організація щорічної підготовки системи опалення до зими, її промивку, ревізію запірної арматури.
5. Забезпечення підготовки приміщень адмінбудівлі для проведення заходів.
6. Забезпечення адмінбудівлі протипожежним інвентарем.
7. Проведення закупівель майна: меблів, канцтоварів, господарських товарів, друкованої продукції, електротоварів, інвентарю та іншого на підставі заяв керівників підрозділів Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації.
8. Проведення, спільно з відділом бухгалтерського обліку та звітності, передачу основного і малоцінного інвентарю та майна, у використанні якого немає потреби, в інші організації згідно з розпорядженнями Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації. Забезпечення зберігання майна, яке не використовується.
9. Організація розгляду звернень громадян, підприємств, установ та організацій, посадових осіб, запити та звернення народних депутатів, запити на публічну інформацію з питань, що належать до повноважень відділу
10. Забезпечення в межах своїх повноважень виконання завдань мобілізаційної підготовки.

Детальний опис вакансії (умови конкурсу)

Завантажити файл

Наказ/розпорядження про проведення конкурсу

Завантажити файл

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

На період дії карантину, установленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, та до дня визначення суб’єктом призначення або керівником державної служби переможця за результатами конкурсного відбору відповідно до законодавства, але не більше чотирьох місяців після відміни карантину

Умови оплати праці

посадовий оклад – 7400 грн., надбавки та доплати відповідно до Закону України «Про державну службу», постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 «Деякі питання оплати праці державних службовців»

Рівень заробітної плати

7400 грн.

Категорія посади

Б

Статус вакансії

Закрита

Результат конкурсу

Результат конкурсу
03115, М.КИЇВ, СВЯТОШИНСЬКИЙ, проспект Перемоги, 97


Клименко Юлія Миколаївна
+38-(044)-424-3066
persrsrda@kievcity.gov.ua

26.01.2022 02:03

11.06.2020
14.06.2020


В обрані

Що необхідно знати для подачі документів?

Детальніше

Тестова експлуатація