Зачекайте
Srda04

Завідувач сектору фінансово-господарського забезпечення – головний бухгалтер апарату Сумської районної державної адміністрації

Фінанси
Сумська районна державна адміністрація
Сектор фінансово-господарського забезпечення апарату

Кваліфікаційні вимоги

Ступінь вищої освіти не нижче магістра.
Досвід роботи на посадах державної служби категорій ’Б’ чи ’В’ або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше одного року.
Вільне володіння українською мовою

Посадові обов’язки

Завідувач сектору фінансово-господарського забезпечення – головний бухгалтер апарату відповідно до покладених на нього обов’язків забезпечує:
1) ведення бухгалтерського обліку фінансово-господарської діяльності апарату та структурних підрозділів без статусу юридичної особи публічного права районної державної адміністрації складення звітності;
2) відображення у документах достовірної та у повному обсязі інформації про господарські операції і результати діяльності, необхідної для оперативного управління бюджетними призначеннями (асигнуваннями) та фінансовими і матеріальними (нематеріальними) ресурсами;
3) дотримання бюджетного законодавства при взятті бюджетних зобов’язань, своєчасне подання на реєстрацію таких зобов’язань, здійснення платежів відповідно до взятих бюджетних зобов’язань, достовірного та у повному обсязі відображення операцій у бухгалтерському обліку та звітності;
4) контроль за наявністю і рухом майна, використанням фінансових і матеріальних (нематеріальних) ресурсів відповідно до затверджених нормативів і кошторисів;
5) своєчасне та у повному обсязі перерахування податків і зборів (обов’язкові платежі) та надання періодичної, квартальної та річної звітності до уповноважених органів державної влади відповідно до вимог чинного законодавства України;
6) дотримання вимог нормативно-правових актів щодо використання фінансових, матеріальних (нематеріальних) та інформаційних ресурсів під час прийняття та оформлення документів стосовно проведення господарських операцій;
7) дотримання порядку проведення розрахунків, підготовку матеріалів щодо організації процедур закупівлі товарів, робіт та послуг, що закуповуються за бюджетні кошти;
8) систематичний аналіз даних бухгалтерського обліку та звітності щодо причин зростання дебіторської та кредиторської заборгованості, розробляє та здійснює заходи щодо стягнення дебіторської та погашення кредиторської заборгованості, організовує та списує заборгованість відповідно до законодавства;
9) виконання завдань, покладених на сектор фінансово-господарського забезпечення апарату районної державної адміністрації.

Детальний опис вакансії (умови конкурсу)

Umovifin2 Doc

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

Бестроково

Умови оплати праці

Посадовий оклад – 6100 грн, інші надбавки, доплати та премії визначаються Законом України «Про державну службу»

Рівень заробітної плати

6100 грн.

Категорія посади

Б

Статус вакансії

Опублікована
40009, СУМСЬКА ОБЛАСТЬ обл., вул. Іллінська, б.97


Іржавська Альона Миколаївна
+38-(095)-576-4053
srda.personal@sm.gov.ua

31.03.2020 10:00
40009 м. Суми, вул. Іллінська, 97
26.03.2020

В обрані

Що необхідно знати для подачі документів?

Детальніше

Тестова експлуатація