Зачекайте
№ФФ331110022021.345427

Провідний спеціаліст відділу діловодства, контролю та інформаційної діяльності

Внутрішні справи
Іваничівська районна державна адміністрація
Апарат Іваничівської районної державної адміністрації
Відділ діловодства, контролю та інформаційної діяльності

Кваліфікаційні вимоги

Повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем
не нижче молодшого бакалавра або бакалавра

Вільне володіння державною мовою




Посадові обов’язки

Здійснює приймання, реєстрацію, проходження вхідної кореспонденції, яка надходить різними каналами зв’язку, веде електронну базу документів, забезпечує оперативний пошук документів.
Здійснює реєстрацію та своєчасне відправлення за призначенням вихідної кореспонденції, веде електронну базу документів.
Здійснює контроль за своєчасним розглядом та проходженням документів в райдержадміністрації та за дотриманням єдиних вимог щодо підготовки документів та організації роботи з ними в умовах електронного документообігу.
Забезпечує формування справ, їх зберігання та підготовку для передачі до архівного відділу райдержадміністрації.
Контролює своєчасність надходження інформаційних та інших матеріалів від структурних підрозділів райдержадміністрації, територіальних підрозділів міністерств, інших органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування про стан виконання документів.
Щотижнево подає начальникові відділу довідково-інформаційні матеріали щодо кількості контрольних документів та порушення строків виконання розпоряджень, доручень голови райдержадміністрації окремими виконавцями.
Готує та надає виконавцям документів щотижневі письмові нагадування-попередження про закінчення строків виконання документів.
Перевіряє, за дорученням начальника відділу, виконання документів структурними підрозділами райдержадміністрації, територіальними підрозділами міністерств, інших органів виконавчої влади та органами місцевого самоврядування.
Готує проекти розпоряджень, доручень голови райдержадміністрації, інших організаційно-методичних документів, що стосуються напряму контролю роботи відділу.
Готує та організаційно забезпечує підготовку та проведення нарад заступником голови райдержадміністрації, керівником апарату по розгляду стану виконання документів, які знаходяться на контролі.
Дотримується правил внутрішнього службового розпорядку.
Виконує інші доручення начальника відділу.

Детальний опис вакансії (умови конкурсу)

Завантажити файл

Наказ/розпорядження про проведення конкурсу

Завантажити файл

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

Безстроково

Умови оплати праці

1. Посадовий оклад згідно із штатним розписом – 4230 грн.
2. Надбавка до посадового окладу за ранг відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів»
3. Надбавки та доплати відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу»

Рівень заробітної плати

4230 грн.

Категорія посади

В

Статус вакансії

Закрита

Результат конкурсу

Результат конкурсу
45300, ВОЛИНСЬКА ОБЛАСТЬ обл., вул.Грушевського, 13


Шльома Олена Петрівна
+38-(033)-722-1748
org@ivaadm.gov.ua

17.03.2020 12:00
смт Іваничі, вул. Грушевського, 13, Іваничівська районна державна адміністрація
03.03.2020
13.03.2020
16.04.2021

В обрані

Що необхідно знати для подачі документів?

Детальніше

Тестова експлуатація