Зачекайте

Кваліфікований електронний підпис (КЕП)

Для подачі заяви  та відповідного пакету необхідних документів на участь у конкурсі/доборі через Єдиний портал вакансій державної служби необхідно мати кваліфікований електронний підпис (КЕП).

Як отримати КЕП?

 

Коротко про кожного кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг 

1. Державна фіскальна служба

Отримати КЕП можна в одному з акредитованих центрів сертифікації ключів (АЦСК). Детальніше за посиланням.  

Необхідні документи для отримання КЕП у представництві Державної  фіскальної служби України:

  • заповнену і підписану Реєстраційну картку (для фізичної особи / фізичної особи-підприємця) встановленого зразка зі згодою на обробку персональних даних передплатника, в двох примірниках. Завантажити можна за посиланням;

  • копію паспорта  (1-2 сторінок, 3-6 – при наявності відміток, а також сторінку з відміткою про реєстрацію місця проживання) чи ID-картки підписувача з витягом із державного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання;

  • копію картки платника податків (ІПН), завірену підписом власника.

З собою обов'язково потрібно мати порожній CD-R або USB-накопичувач для запису електронних ключів у потрібній кількості (для підпису та печатки знадобляться два CD-R або два USB-накопичувачі).

2. Приват 24

Електронний підпис можна згенерувати онлайн самостійно в АЦСК ПАТ КБ «Приватбанк». Для цього потрібно бути клієнтом Приватбанку та мати доступ до особистого кабінету Приват 24.

У кабінеті для фізичних осіб перейдіть:

1. У розділ "Всі послуги"

2. Пункт "Бізнес" - (1)

3. Електронний цифровий підпис

4. Завантажити сертифікат - (2)

3.Казначейство 

Деталі про оформлення КЕП у Державній казначейській службі України та форму необхідної заяви можна знайти на сайті за посиланням.

4.Платні надавачі електронних довірчих послуг

З необхідним переліком документів для оформлення КЕП варто ознайомитися на сайті обраного Вами надавача електронних послуг. 

Зверніть увагу на наявність ліцензії для надання послуг з генерації КЕП у обраної установи.

5. Mobile ID

Можна отримати SIM-картку з ключем підпису у операторів мобільного зв'язку. Деталі стосовно оформлення такої послуги шукайте на офіційних сайтах у операторів мобільного зв'язку.

 

 

 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Накладання на документи електронного цифрового підпису (ЕЦП)


На головну

Тестова експлуатація